Główny Specjalista Do spraw: nadzoru realizacji inwestycji i remontów w Wydziale Inwestycji i Remontów
Główny Specjalista Do spraw: nadzoru realizacji inwestycji i remontów w Wydziale Inwestycji i Remontów
Location:
Salary:
negotiable
Job type:
Pełny etat
Posted:
1 year ago
Category:
Administracja Biurowa
Deadline:
6 November 2023
Gender:
Male, Female, Other
Czym będziesz się zajmować
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
Sprawuje nadzór inwestorski nad realizacją zadań inwestycyjno-remontowych. Współpracuje z zespołem przygotowującym dokumentację przetargową/wniosek, opis przedmiotu zamówienia wraz z rysunkami dla mniejszych remontów, wyliczenie wartości zamówienia, projekt umowy dla zadań inwestycyjnych i remontowych.
Opracowuje lub współpracuje z zespołem sporządzającym programy inwestycji dla nowych zadań inwestycyjnych oraz programów funkcjonalno-użytkowych robót dla dużych zadań remontowych.
Wykonuje przeglądy nieruchomości i przygotowuje opisy niezbędnych robót remontowych wraz z szacunkową wyceną.
Bierze udział w komisjach przetargowych rozstrzygających postępowania dotyczące zadań inwestycyjnych i remontowych.
Współpracuje z projektantami podczas opracowywania projektów zadań inwestycyjnych i remontowych.
Przygotowuje materiały do wniosków dotyczących pozyskiwania środków z funduszy unijnych.
Opracowuje przedmiary i kosztorysy inwestorskie dla zadań remontowych, które nie wymagają opracowania dokumentacji projektowej.
Przestrzega zasad BHP przy realizacji zadań.
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
Wykształcenie: wyższe techniczne budowlane
Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata na stanowisku inspektora nadzoru branży budowlanej
Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej upoważniającej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
Umiejętność interpretacji przepisów ustaw Prawo budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o Finansach publicznych oraz ustawy o Policji
Poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych i uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Stabilne zatrudnienie
Umowa o pracę
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Do składania ofert zachęcamy osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności
Warunki pracy
Budynek, w którym znajduje się miejsce pracy nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak wind, podjazdów, brak odpowiednio dostosowanych toalet. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego również praca w terenie. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy.
Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
List motywacyjny podpisz odręcznie.
Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach internetowych oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:
Weryfikacja ofert pod względem formalnym.
Rozmowa kwalifikacyjna.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających wskazane doświadczenie zawodowe, długość i rodzaj doświadczenia np.: zaświadczenia o zatrudnieniu, świadectwa pracy
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Kopie dokumentów potwierdzających kursy BHP dla nadzoru
Aplikuj
do 6 listopada 2023
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: “ogłoszenie nr 129368”
na adres:
Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie
ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 821 2672 lub 47 8212806
Dokumenty należy złożyć do: 06.11.2023
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
This job has expired.
Share:
Print:
Login to your account
Register Account
Register for new job alert
Font Resize
W zawiązku z rozpoczęciem obowiązana przepiórów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, informujemy, iż od 25 maja 2018 r. obowiązuje zaktualizowana Polityka Prywatności. dowiedz się więcej.