Główny Specjalista Do spraw: nadzoru realizacji inwestycji i remontów w Wydziale Inwestycji i Remontów

  • Location:
  • Salary:
    negotiable
  • Job type:
    Pełny etat
  • Posted:
    1 year ago
  • Category:
    Administracja Biurowa
  • Deadline:
    6 November 2023
  • Gender:
    Male, Female, Other
Czym będziesz się zajmować
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
  • Sprawuje nadzór inwestorski nad realizacją zadań inwestycyjno-remontowych. Współpracuje z zespołem przygotowującym dokumentację przetargową/wniosek, opis przedmiotu zamówienia wraz z rysunkami dla mniejszych remontów, wyliczenie wartości zamówienia, projekt umowy dla zadań inwestycyjnych i remontowych.
  • Opracowuje lub współpracuje z zespołem sporządzającym programy inwestycji dla nowych zadań inwestycyjnych oraz programów funkcjonalno-użytkowych robót dla dużych zadań remontowych.
  • Wykonuje przeglądy nieruchomości i przygotowuje opisy niezbędnych robót remontowych wraz z szacunkową wyceną.
  • Bierze udział w komisjach przetargowych rozstrzygających postępowania dotyczące zadań inwestycyjnych i remontowych.
  • Współpracuje z projektantami podczas opracowywania projektów zadań inwestycyjnych i remontowych.
  • Przygotowuje materiały do wniosków dotyczących pozyskiwania środków z funduszy unijnych.
  • Opracowuje przedmiary i kosztorysy inwestorskie dla zadań remontowych, które nie wymagają opracowania dokumentacji projektowej.
  • Przestrzega zasad BHP przy realizacji zadań.
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne budowlane
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata na stanowisku inspektora nadzoru branży budowlanej
  • Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej upoważniającej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
  • Umiejętność interpretacji przepisów ustaw Prawo budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o Finansach publicznych oraz ustawy o Policji
  • Poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych i uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilne zatrudnienie
  • Umowa o pracę
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
  • Do składania ofert zachęcamy osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności
Warunki pracy
  • Budynek, w którym znajduje się miejsce pracy nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak wind, podjazdów, brak odpowiednio dostosowanych toalet. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego również praca w terenie. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • List motywacyjny podpisz odręcznie.
  • Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach internetowych oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:
  • Weryfikacja ofert pod względem formalnym.
  • Rozmowa kwalifikacyjna.

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających wskazane doświadczenie zawodowe, długość i rodzaj doświadczenia np.: zaświadczenia o zatrudnieniu, świadectwa pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających kursy BHP dla nadzoru

Aplikuj

do 6 listopada 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: “ogłoszenie nr 129368”
na adres:

Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie
ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

47 821 2672 lub 47 8212806
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.11.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
This job has expired.
Font Resize