Wybór kanałów rekrutacji

Przy wyborze miejsca ogłoszenia pracodawca kieruje się odpowiednim sprofilowaniem ogłoszenia do grupy docelowej. Kluczowe kwestie w konstruowaniu ogłoszenie rekrutacyjnego to elementy graficzne i tekst. Istotnymi elementami ogłoszenia są: nazwa stanowiska, określenie pracodawcy (pod warunkiem, że pracodawca nie zastrzega anonimowości), miejsce pracy, opis wynagrodzenia (zazwyczaj ogłoszenie ogranicza się do opisów typu: atrakcyjne, prowizyjne), zakres obowiązków, opis ewentualnych dodatków (np. służbowy samochód czy telefon), wymagania, korzyści (np. możliwość rozwoju zawodowego), charakter pracy, sposób i termin aplikacji, prośba o dołączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli autor ogłoszenia nie zamierza odpowiedzieć na wszystkie ogłoszenia (chociażby dziękując za zainteresowanie ofertą) warto umieścić informację, że firma skontaktuje się tylko z wybranymi osobami. Najczęstszym miejscem publikacji ogłoszeń jest prasa
i Internet.

Dodaj komentarz

Font Resize
Contrast