inspektor ochrony zabytków Do spraw: zabytków nieruchomych Wieloosobowe Stanowisko ds. Inspekcji Zabytków Ruchomych, Nieruchomych i Zabytkowej Zieleni w Delegaturze WUOZ w Rzeszowie

  • Lokalizacja:
  • Wynagrodzenie:
    do negocjacji
  • Typ pracy:
    umowa na czas zastępstwa
  • Opublikowano:
    2 lata temu
  • Kategoria:
  • Ostateczny termin:
    15 lutego 2024
  • Płeć:
    Mężczyzna, Kobieta, Inne
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi postępowania administracyjne, weryfikuje dokumenty oraz opracowuje decyzje administracyjne w sprawach dotyczących obiektów zabytkowych nieruchomych
  • Opracowuje opinie i wytyczne konserwatorskie w sprawach dotyczących obiektów zabytkowych nieruchomych
  • Prowadzi z upoważnienia Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków kontrole obiektów zabytkowych nieruchomych
  • Bierze udział w komisjach związanych z odbiorem prac prowadzonych przy obiektach zabytkowych w oparciu o wydane pozwolenia
  • Prowadzi postępowania związane z uzgadnianiem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  • Prowadzi postępowania związane z wpisami obiektów zabytkowych do rejestru zabytków
  • Prowadzi postępowania dotyczące udzielania dostępu do informacji publicznej
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku historia sztuki lub archeologia
  • Znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO)
  • Znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

– Praca administracyjno–biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy.

– Wyjazdy w teren.

– Obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka.

– Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.

 

 

 

Dodatkowe informacje

Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu,  własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą.

List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).

Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 16 678 61 78 lub 16 678 59 44.

 

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Oświadczenie kandydata/tki o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

Aplikuj

do 27lutego2023

na adres:

ul. Jagiellońska 29, 37-700 Przemyśl, pok. nr 31 (sekretariat)
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

16 678 59 44
  • Dokumenty należy złożyć do: 27.02.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Ta oferta wygasła.
Font Resize
Contrast