Referent Do spraw: zaopatrzeniowych w zespole ds. administracyjnych
Referent Do spraw: zaopatrzeniowych w zespole ds. administracyjnych
Lokalizacja:
Wynagrodzenie:
do negocjacji
Typ pracy:
Pełny etat
Opublikowano:
1 rok temu
Kategoria:
Ostateczny termin:
13 listopada 2023
Płeć:
Mężczyzna, Kobieta, Inne
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
prowadzi ewidencję środków trwałych i wyposażenia
dokonuje zakupu materiałów biurowych, budowlanych, środków czystości, sprzętu medycznego i materiałów epizootycznych, sprzętu ochrony osobistej i innych materiałów i wyposażenia stosownie do potrzeb działalności statutowej inspektoratu
prowadzi magazyn tj. przyjmuje i wydaje materiały oraz sprzęt stosownie do potrzeb działalności inspektoratu
prowadzi ewidencję ilościową materiałów znajdujących się na stanie magazynowym
organizuje zamówienia na różnego rodzaju materiały i sprzęt, oraz ich realizacja po uprzednim uzgodnieniu pokrycia środków na te zakupy
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
Wykształcenie: średnie
Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowisku o podobnym zakresie zadań
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
Miejsce do odświeżenia się
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
Praca w godzinach 7.30 – 15.30.
Praca w siedzibie i poza siedzibą urzędu.
Praca przed komputerem powyżej 4 godzin.
Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
CV
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Aplikuj
do 13 listopada 2023
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ogłoszenie nr 129395”
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lubaczowie
ul. Mazury 3
37-600 Lubaczów
Sekretariat
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
16 632 91 10 lub 694-455-764
lub mailowego na adres: sekretariat@piw-lubaczow.pl
W zawiązku z rozpoczęciem obowiązana przepiórów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, informujemy, iż od 25 maja 2018 r. obowiązuje zaktualizowana Polityka Prywatności. dowiedz się więcej.